Godmorgon!

Godmorgon alla underbara läsare! Just nu sitter jag och dricker mitt morgon kaffe medans hästarna äter upp sin frukost. Idag skall jag rida Perry och QC, det blir ett dressyrpass med båda.
Perry är bara fyra år så idag ska vi träna mycket på avbrott och igångsättningar eller det gör jag mycket av varje dag men det är så bra för dom att jobba på det! Det stärker dom väldigt mycket och dom blir lydiga :) QC skall jag göra lite varierat med, skänkelvikningar, avbrott och igångsättningar, öka och minska mm inte allt för jobbigt då han fick gå ett rejält hoppass igår och har kanske lite träningsvärk så han ska få gå lite lätt och mjukgörande :) efter det skall stallet göras fint och jag ska försöka ta mig ut och springa en sväng, har gått utför nu efter påsk... Har inte varit jättenyttig precis...

Aja nu skall jag gå ut :)
Ha det gott / w


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback