2maj

Vilket kalas väder vi har haft idag heelt underbart ju!:) idag har jag ridit både QC och Perry. QC galopptränade jag runt våran galoppbana för att bygga upp konditionen lite, vilket behövs en del! Perry hoppade jag idag han gick kanon! Han tycker verkligen att det är jätteroligt! Vi hoppade lite nya hinder som han aldrig hoppat förut men han gjorde det som ingenting. Tekniken är väl inte så jättebra än men hallå han är 4 år och 180cm hög!! Han har inte riktigt vuxit i sin kropp så det kommer när han fått lite mer muskler, det är bara att ta delt lugnt! Unghästar ska man aldrig stressa med och absolut inte när dom är så stora! Då är det lätt att dom blir skadade.

Nu skall jag åka till Alingsås och vara med lite kompisar och ha tjockis kväll, ska bli riktigt gött, skönt att komma ifrån hästarna och gården lite och få slappna av :)

Ha en jättebra kväll allesammans så höra vi i morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback