1 maj

Valborg igår det blev väldgt lyckat! Vi var hemma hos en kompis och firade henne för hon skall fylla år nu snart, Vi grillade och spelade lite spel och hade jätteroligt, efter det blev det utgång:D
 
Idag har jag hoppat två hästar, Qc och cypress det gick kanon! Vi övade faktiskt på att hoppa en liten bana för en gångs skull.. Det var väldigt svårt, mycke distanser och korta anridningar men det var precis det jag behövde öva på och hästarna var jättefina!! Känns bra inför tävling på söndag :)
 
Inatt fick vi ett jättefint stoföl!! efter Bravour - New Balance. allt gick jättebra och hon är superduper fin och det bästa av allt är att hon förmodligen kommer bli skimmel :D wihooo precis det jag villle ha :D 
Nu ska jag laga mat, köttfärssås och spagetti mums!
 
Haa det gott! /w
 
Bild på Odette som tyvärr är skadad men är nu mamma till ett fint föl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback